Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~FirstStudio | użytkownik

imię i nazwiskoFIRST STUDIO WIZUALIZACJE adresWrocław zarejestrowany24.07.2008 @19:45:15 ostatnio na stronie21.04.2015 @11:14:12
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.fs-wizualizacje.com
digarty57 komentarze627 posty na forum26

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~deen    18.10.2008 @15:07:23
jaram sie twoimi pracami sa takie czyste i szczegolowe
_______

~buudzik    14.10.2008 @16:36:59
To jest zwykłe 550 z pakietem AMG
~chmurnik    14.10.2008 @09:35:12
Nie zajmuję się profesjonalnym robieniem wizualizacji, tylko projektowaniem. Jak już mówiłem, z kompem dopiero zaczynam. Tak czy inaczej, przy projektach zieleni ludzie posługują się jakimiś standardowymi makietami roślinek w tych swoich wizualkach 3d i to wygląda kiepsko. Dlatego tak napisałem. Rysunek który mi pokazałeś, faktycznie jest niezły, ale podejrzewam że amator go nie zrobił.
Czy jest coś złego w robieniu projektu techniką, którą się umie najlepiej?
_______
Visita Interiorem Terrae Rectificando Invenies Operae Lapidem
~chmurnik    13.10.2008 @23:24:36
jeśli wszystkie drzewa na tym rysunku są komputerowe, to faktycznie wymiata
skoro jak sam zauważyłeś, takie wizualizacje są za drogie dla projektów zieleni, to czemu dziwisz się że zrobiłem kredkami?
_______
Visita Interiorem Terrae Rectificando Invenies Operae Lapidem
~chmurnik    13.10.2008 @20:06:14
to pokaż mi ładną wizualkę komputerową ogrodu
_______
Visita Interiorem Terrae Rectificando Invenies Operae Lapidem
~chmurnik    13.10.2008 @18:29:48
przynajmniej jeśli chodzi o architekturę krajobrazu
_______
Visita Interiorem Terrae Rectificando Invenies Operae Lapidem
~chmurnik    13.10.2008 @18:28:58
rysowane kredkami. Komputerowe projektowanie dopiero zaczynam poznawać. Tak czy inaczej komputerowe wizualizacje są brzydkie.
_______
Visita Interiorem Terrae Rectificando Invenies Operae Lapidem
~pink1985    12.10.2008 @15:11:08
no ja tez nie wiedzialam puki nie zobaczyłam hehe ale daje rade nie ma co
_______
Kto się nie rozwija, ten w rzeczywistości się cofa.
~pink1985    12.10.2008 @03:20:41
Ojj nooo nie marudz, dziewczyna i tak super sobie radzi jak na archicada i artlantisa ;D Lepiej jej nie kuś bo sie okaze nagle ze jest lepsza od wszytskich na da :P;D Pozdrawiam nocną porą ;D
_______
Kto się nie rozwija, ten w rzeczywistości się cofa.
~Dalija    11.10.2008 @22:23:23
a nauczysz mnie jego obsługi:D? nie mam poprostu...cierpliwości do 3dmaxa ale szczezre chciałabym robić projekty w maxie
_______
jestem jak błysk słońca
na ciemnym metalu drzwi
które prowadzą we wszechświat.

"Rób to, co robisz tak dobrze, by ludzie chcieli zobaczyć to ponownie i przyprowadzić swoich przyjaciół"
~kusia    10.10.2008 @15:30:07
hmm no w 3d max'ie ale pewnie te bledy wynikaja z mojego braku doswiadczenia i poczatkukacej fazy wizualizowania w tym programie, dopiero sie ucze... jesli masz ochote to mozesz mi te bledy napisac, mile widziane bedzie tez jesli napiszesz jak je poprawic swietna galeria, swietne wizki, ale czy sam projektujesz?
~pink1985    06.10.2008 @21:22:42
jak wspomnialam w opsie pracy wizka nie oddaje tego jak te płytki, granit i szklane listwy idealnei do siebei pasują heh ale moze twoja opinia wynika z tego ze nie lubisz tego koloru heh ale nei wazne .. generalnei to był projekt wnetrza myślę ze z tym kwiatem to opinia bez sensu bo to nei projekt 3d ale ok niech ci będzie, a tą kompresją do jpg to kompletnie nie rozumiem o co ci chodzi ? przeciez wszytsko dobrze widac moze eeee ekranik ci xle coś wyświetla ;d w poprzednim laptopie mialam taki problem ze wszytsko wyświetlało sie ok wizki z maxa tez ok a na da obrakzi wyglądały jakby wszyscy przesadzili z kompresją pozdrawiam i dzieki za komentarz // a no i zaznaczam ze wciąż się ucze dlatego nie mam w opisie dumnego hasła " Wykonuję fotorealistyczne wizualizacje 3D " wiec wiesz nie krzycz hehe bo mi nie zalezy zeby pokazac to idealniw ale zeby przedstawić koncepcję, bo ludzie bywają ciemni hehe / pozdrawiam jeszcze raz
_______
Kto się nie rozwija, ten w rzeczywistości się cofa.
-curiosityalter    05.09.2008 @23:24:05
skryta w sensie? ; )
~fakir62    05.09.2008 @15:04:07
Oczywiście możliwość oglądania tej foty o każdej porze dnia i nocy.
No i moje pozdrowienia.
Niestety z przyczyn ekonomicznych (ostatnie pieniądze wydałem na statyw i szkiełka makro... właśnie czekam na paczkę) inne nagrody nie wchodzą w grę...
_______
"Ze wszystkich słów,które zna mowa, lub pióro na papierze znaczy
- najwięcej smutku w tych się chowa: ach gdybyż mogło być inaczej!"
Dean R.Koontz
~fakir62    05.09.2008 @13:06:55
Brawo. Nietypowy kolor o tej porze roku, ale jedna taka już jest - foto zrobione dziś rano.
_______
"Ze wszystkich słów,które zna mowa, lub pióro na papierze znaczy
- najwięcej smutku w tych się chowa: ach gdybyż mogło być inaczej!"
Dean R.Koontz
~fakir62    05.09.2008 @12:21:12
Witam. Niestety nie zgadłeś...
_______
"Ze wszystkich słów,które zna mowa, lub pióro na papierze znaczy
- najwięcej smutku w tych się chowa: ach gdybyż mogło być inaczej!"
Dean R.Koontz
~punktzbiegu    04.09.2008 @23:46:21
a nie ma za codalej jestem w szoku
_______
"W zdominowanym przez obrazy, przyspieszonym wizualnie świecie, zniknięcie jest ostatecznym rozwiązaniem."
~MarkisaDeLioncourt    04.09.2008 @23:45:54
heh wybacz.. ja już nieprzytomna, od wczesnego wstawania... wyglądało na pierwszy rzut oka jak zdjęcie, ale fakt podpis kategorii wszak istnieje :P
_______
-To wódka?- słabym głosem zapytała Małgorzata. -Na litość boską, królowo czy ośmieliłbym się nalać damie wódki ?To czysty spirytus. "
~Vedette89    04.09.2008 @23:42:03
aaaha ok dobrze wiedziec.
czasami inni odbieraja nasze prace w sposob nie taki w jaki chcielismy je przedstawic
-curiosityalter    04.09.2008 @18:57:00
dziękuje w imieniu modelki. co do wieku, tak dużo czy tak mało;P
~Kamuszkak    04.09.2008 @16:53:07
bo "pokój dziecka" to dla małego, a ten jest bardziej młodzieżowy....ale to taki mały szczegół ogólnie projekt jest spoko
_______
...w życiu piękne są tylko chwile...

pozdrawiam i zapraszam do mnie:D
~jezzii    04.09.2008 @16:35:29
he he he ... taki filtr z zelowym wkladem ,zajebista zabawa do tego treoche kontrastu z Pc wpadla to przyznam...
_______
pozdrawiam...!!!
~jezzii    03.09.2008 @20:34:28
rozczaruje cze niestety tu szopa nie bylo nie uzywamszopa cyfra owszem ale dodatkowo uzywam filtrow z arsenalu analogowego zestawu f5 nikon ktore mi zostaly filtru cokina nie wiem czy wiesz co to jest
_______
pozdrawiam...!!!
~popeye1989    03.09.2008 @17:05:39
Dziękuje za odwiedziny i komentarze Bardzo ciekawe projekty, zapraszam ponownie i pozdrawaim!
_______
Nie zapraszam do siebie.

~kamilsien    02.09.2008 @08:56:25
hej
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt